Rubrik

Börjar om en kvart. Sitter och snackar med Frida på Fb och skickar lite medelanden till folk. Nu är det ungefär en månad kvar tills Fia, Ludde och Alma kommer hit. LÄÄÄÄÄNGTAR!!!!! Kommer bli så sjukt kul! Och ikväll kommer Frida, Emil, Sara och kanske Carro till mig och vi ska spela kinect och kolla på film tror jag. Det var meningen att vi skulle kolla på Eclipse som kommer ut idag men då kom vi på att ingen har den. Sara har beställt den och jag, Frida och Carro har inte råd att köp den. Haha så vi får se på nått annat. Måste hem och städa efter skolan för mitt rum ser ut som det alltid gör... som ett helvete. Så jag har lite att göra. See ya!// Flidus

 

Kommentarer
Postat av: Kip

1 månad, ganska galet :) Tiden går fort. Kind of hard to get a grip on the fact that it´s a couple of months since we left New York behind, well you had some time extra in the states(lucky bastard ;) :P) Can´t complain though, I spent three weeks in LA a year before our adventure :) Anyhow, it will be awesome to see you again, miss you :)

2010-12-04 @ 01:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0