Mitt humör sjunker så fort du öppnar munnen!

Så sjukt less på en viss person i min familj! Och det är inte första gången. Så fort han kommer hem är han där och komenterar allt jag gör. Vad jag säger, hur jag går, vad jag gör eller vad jag har gjort. Och det är ALDRIG posetivt. Och ibland skyller han saker på mig som jag inte äns har att göra med. Så fort han ska göra nått som är jobbigt t.ex. damsuga, plocka ur diskmaskinen, hämta posten o.s.v. säger han: "Men kan inte du göra det? Jag har jobbat idag." SO WHAT??? Jag går fan i skolan och har saker att göra på dagarna jag med! Jag har teater, dans och ett liv! Jag håller koll på min skit så får du hålla koll på din! Anledningen till att jag tar ut min ilska på bloggen är för att jag vet att det inte är nån idé att säga det till honom för det finns ingen chans i världen att han skulle lyssna. Men jag är bara så sjukt irriterad på att vara den som aldrig få säga eller göra som jag vill utan att nån ska komentera!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0