Eeeeeesssssvvvvv....!

EsV hela dagen. Skulle egentligen ha haft engelska på eftermiddan men det är typ nå speciallektioner för dom som ligger lite efter så vi fick jobba med våra performance hela dagen. Det går ganska upp och ner för oss. Ibland är vi tillochmed osams. Alla har idéer som andra inte gillar och det blir småtjafs hela tiden. Haha men vi fixar det nog. Sen skulle vi ta bussen hem men då ringde pappa och sa att han kunde hämta mig. Så nu sitter vi och äter. Senare ska vi till Kovlan för att kolla på Victors match plus att jag måste rita klart min hockeybild av Victor. Hoppar över teatern ikväll för jag är inte så pepp på det av nån anledning. Plus att jag måste jobba lite matte. See ya! // Flidus


Kommentarer
Postat av: frida

Sv: haha ja det hade dom nog ;D

2010-12-15 @ 09:31:06
URL: http://fridakillander.blogg.se/
Postat av: Vaiho~

Sv; Jag md! :'DDD

2010-12-17 @ 08:32:23
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0