Jullov!!!

Äntligen jullov. Även om jag kommer sakna klassen är jag glad att få en paus. Hade redovisning på EsV:n idag, julpyssel (jag och Sandra sprang runt i hela skolan på skattjakt i säkert en trimme, när vi fick lösenordet var skatten varsin kexchoklad på 13g -.-") och sen fackeltåg. Jag, Kajsa, Niklas, Mimmi och Sandra gick först i tåget med facklor för Es1 skulle gå först. Haha respekt! Efter skolan gick jag och köpte en julklapp på farfar och sen åt vi på Sibylla. Sen vart det den sista teatern för i år och vi körde vanliga roliga lekar som hela havet stormar, charader och sykolog. Sen bjöd Erika och Sofie (ledarna) på fika men jag tog inget fö rjag mådde inte så bra men mår lite bättre nu. När jag kom hem tog jag en dusch och sen en macka. Just nu är jag sådär skönt trött och lycklig över att det är lov. Hoppas det blir roligt. See ya! // Flidus 

Här är lite bilder från idag och "kompismiddan" i helgen:

Mimmi och Maya =)

Folke, Maja, Kajsa och Níklas =)



Maja och Kajsas underbara pepparkakskopp xD


Niklas med sin läskiga performance-sminkning.


Fackel-tågets ledare! ;D


Cool bild (Fotograf: Folke) ;)


Efter fackel-tåget skulle Es1 och 2 sjunga några julsånger uppe på studentbalkongen.


Och efter sångerna blev det snöbasket på basketplanen för dom som ville. Var faktiskt kul att kolla på xD


Middan =)


"Välkomstkakan" xD


Alla samlade med kaka och mask ;)


Dinner-time =)


Mmm... Efterrätten! =D


Kommentarer
Postat av: Volker

Mmm det där var minnen! Kommer aldrig glömma :3 (Sandra & Jag ute i snön ;D)

Saknar dig redan syster!

Måste träffas underlovet om du/jag kan!

Kjam kjam!

2010-12-22 @ 10:52:09
URL: http://bolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0