Fun!

Dagen har varit väldigt rolig. Började med EsV där vi fortsatte med vårat performance och nu har vi äntligen börjat på riktigt. Kul att komma på dans steg också. Vi har en väldigt bra idé ;) Sen vart det engelska och då hade vi debatt. Det var faktiskt ganska kul. Min grupp debaterade om men skulle ha engelska som globalt språk och jag och 2 till var emot. Vi vann debatten genom att nödstöta Folkes grupp med att Folkes mamma (som är översättare) skulle förlora sitt jobb. Det kunde han inte komma på nått motargument för och vi vann hela debatten. Sen drog jag hem och städade mitt rum eftersom Frida, Emil, Sara och Carro skulle komma. Vi spelade Kinect, var ute och hade "brottning i snön, blev blöta, spelade twister med godispapper istället för en riktig matta och spelade mer Kinect. Nu har dom åkt hem så nu blir det nog en film =) Bilder kommer nog upp på Saras blogg www.weron.blogg.se See ya!// Flidus

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Kinect var as roligt! Detta får vi göra om tycker jag ;)

2010-12-04 @ 00:42:54
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0