tidig

Hello. Nu sitter jag på skolan och väntar på at vi ska börja... eller att nån annan ska komma. Jag kom hit vid 8 och vi börjar kvart i 9... Och nu är klockan 08.21 så det är ett tag kvar. Jag kom till skolan så tidigt för annars skulle jag ha behövt åka buss och jag har inte kollat upp vilka bussar jag ska ta om jag åker från pappa. Iaf, idag har vi EOS och engelska fast våran engelska lärare är inte här så våran mentor (som oxå har oss i EOS) skulle hitta på nått jobb åt oss -.- tack så mycket...Om vi skulle ha fått gå hem skulle vi har slutat vid 12.

Igår var jag med till Fränsta och spelade match. Vi vann med 4-5. Det var roligt att träffa tjejerna igen och att röra på sig lite =] haha, jag är så lat! Men på torsdag har jag dans oh den här gången ska jag inte försova mig så jag missar den som jag gorde förra veckan =P Nu ska jag börja läsa "Döda poeters sällskap" på engelska...See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0