städa

Nån som vill hjälpa mig att städa vårat hus? Enligt min bror ska hela huset vara rent innan pappa kommer hem. Men ska han hjälpa till? Nejnej, han jobbar ju. Och då kan man ju inte städa eller äns hjälpa till lite. När han kommer hem från jobbet sover han och sen åker han på träning. Och vems skit är det jag ska plocka upp? Jo hans naturligtvis! Äcklet säger att eftersom jag ändå inte gör nått på dagarna kan ju jag städa. TACK FÖR DEN! själv har jag inte sovit hemma på tre dagar medans han har det hela tiden. Om han kunde plocka lite hemma lite då och då skulle det inte vara så stökigt. Den ända röran jag bidraget till är mitt rum och det behöver dom ändå inte gå in i. Nu var tydligen pappa i stan så jag kommer ändå inte hinna städa för jag är hos mamma just nu. Va lyckat... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0