soluppgång...eller inte

Illa... Jag och Carro skulle upp kl.05.00 i morse för att gå och kolla på soluppgången nere vid vattnet. Efter tredje gången när mobillarmet ringde gav jag upp med att försöka väcka Carro så jag somnade om och vi sov till kl.14.00 istället =) När vi vaknat gick vi till Sara där Frida och Ida också va. Sen gick Carro, Frida och Ida hem för dom skulle till Thoren på infomöte. Jag och Sara har precis varit och badat på Släda. Det var faktiskt ganska varmt i vattnet. Såg en het kille med sixpack =O We like =D Nu har vi fasnat framför våra datorer. Sen ska vi fixa lite med våran andra blogg hungerspelen! kolla in den ;D



En annan het kille med sixpack! (Y) ;D


Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Hahaha, awesomeness!

2010-08-17 @ 20:42:34
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0