skvadern

Jahopp, första dan på gymnasiet var helt okej. Klass ES1 är udda men okej. Inte som Saras klass som jag var hos när jag hade slutat. Haha dom var mer... pluggisar, men det är väl så det ska vara. Jag tror det kommer bli riktigt bra på Skvadern och det är skönt att vi har arbetsrum där man sitter 8 st vid två bord. Jag hamnade med två tjejer och en kille man han kom inte eller så hittade han inte rummet, vem vet? Våra metorer var också bra och min teaterlärare var den extrema teaterläraren med knut i håret, lång gulgrön "kappa/kofta" och rött läppstift, barfota i skorna och runt 60. Roligt med en färgklick i det rummet som vi har som "hemklassrum". Rummet kallas för Black Box. Varför? Jo, för golvet är svart, väggarna är svarta och taket är svart. Vi har svarta stolar och en svart soffa. Kan bli lite deprimerande i längden kanske. Iaf, efter skolan gick jag och Sara ner till stan för vi visste inte vart bussen gick från skolan. Vi åkte hem till henne och började planera till filmen/trailern som vi ska göra för Hungerspelen. Vi släpade med Ida till spåret vid Usland och spelade in lite scener på Ida när hon springer runt med sin pilbåge och sen när Ida var tvungen att åka, åkte Sara och jag till en bäck för att spela in en scen med Peeta när han har kamofletat sig. Vi höll på att dö av skratt när jag skulle "kamoflera" Sara i lera/sand för det kom i hennes ögen. Håll utkik efter den på våran andra blogg (hungercatchjay.blogg.se) Aaaand...CUT!

Vi fick en väska från skolan =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0