Lögdö

Kom hem från Lögdö i förrgår. Vi paddlade, bakade bröd tappade nästan bort oss i skogen och spelade kort och maffia. Jag tappde mina pluggar till min luftmadrass så jag fick täppa till ventilen med godis. Sånadär mörk och-ljusröda bär/hallon. 1/4 sån passade perfekt och det höll hela natten. Andra dan kollade vi på när några spelade bränboll och ssen åkte vi hem. Det var typ bara jag från min klass som inte var less på gården som vi var på. Jag tyckte det var mysigt, men det var väl bara jag =P

Lisa, Kristina, Julia, Agnes, Isabelle, Hanna och Lisa med ryggen mot kameran =)


Jag och Erika =)


Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Söt sista bild ^^

2010-08-31 @ 23:10:01
Postat av: frida

haha ;D

2010-09-01 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0