Justin Bever

Har varit hos Carro idag då. Vi gick och köpte en glass sen gick vi ner till hanmen där vi hittade en övergiven liten eka som vi försökte fixa men det gick inte så bra för det var hål i den. Sen kom Sara ner och satt och typ kollade på när Carro och jag öste ur vatten från båten. Sen gick vi hem till henne och hon fixade min blogg som ni ser. Tack Sara! =) När Carro och jag kom hem igen åt vi sen gjorde vi Justin Bieber (Bever) lite manligare, föruton örhänget... och ögonskuggan... och eyelinern. Men visst blev han LITE snyggare? xD
 

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Men inte fan orkar jag ösa en båt som jag vet koommer sjunka! xD

Vad snygg han blev! :o

2010-08-15 @ 00:01:48
Postat av: Anonym

haha nä men ändå =P JA eller hur?! Det är nästan så man blir kär <3 xD

2010-08-15 @ 03:22:57
Postat av: Micaela

Haha jag kallar han beaver x''D

2010-08-16 @ 21:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0