benvärmare och skolan

Har varit hos den bästa Frida sen igår och idag var vi på stan och shoppade lite. Jag köpte ett par grönblåa benvärmare. Riktigt coola faktiskt ;) Sen träffade vi Carro så gick vi och köpte glass. 

Så... Imorgon börjar jag på gymnasiet. Estet, teater på Skvaden. Det ska bli kul med ny skola och nya kompisar. Men jag kommer gå vilse när jag ska till aulan som jag inte vet vart den ligger. Känner endast en tjej och en kille som går i min teatergrupp som ska gå i min klass. Måste nog hitta nån av dom så man inte störtar in i aulan själv 10 minuter försent. Haha, nejdå det ska nog gå bra. Kommer kännas konstigt dock att inte ha Frida med sig eftersom vi har gått i samma klass i 12 år nu. Men jag överlever =P Jag skulle börja vända på dygnet till den rätta tiden i förrgår och det slutade med att jag nästan dygnade. Jag gick och la mig kl. 10.00 på morgonen och sov till typ 3. Hihi, inte okej. Men ikväll ska jag gå och lägga mig vid iaf 10.00... på KVÄLLEN!!!

Lycka till med skolan alla ;) Over and out!



Benvärmana =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0