allt möjligt

Idag har det inte hänt mycket... städat huset när jag kom hem med hjälp av mamma. Sen satt jag vid datorn och ritade en bild av Katniss från Hungerspelen. (Kolla Saras och min blogg: hungercatchjay.blogg.se) Sen kom farmor och farfar och vi kollade på välgörenhetsmatchen mellen västerås och icebreakers. Sen har jag fortsatt på min "bok/berättelse" som går så segt. Kommit lite längre på folket. Hur karaktärena ska vara liksom. Hoppas jag kommer nånstans imorgon. Jag ska till Sara och vi är ju i princip datanördar så jag ska ta med mig min dator och vi ska fixar lite saker. Det kanske blir ett dopp på Släda också om det inte är för kallt. Bye! =)   

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

i princip xD Hahha, vii ääärr! ;)

2010-08-19 @ 22:16:24
URL: http://weron.blogg.se/
Postat av: frida

haha ;P

2010-08-19 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0